poniedziałek, 1 grudnia 2014

Wspomnienie

01.12.2014



Właśnie pożegnałam się z Hanutką, która ruszyła w drogę powrotną do Berlina. Obiecałam, że napiszę tym razem o nas ... dwóch babciach w służbie całości życia.

To nie jest kokieteria, obie mamy już po kilkoro wnuków... mamy skromne finanse ... ciała nadszarpnięte zębem czasu i doświadczeniami ... i mamy determinację by robić to, co jest właściwe dla całej planety i wszystkich jej gości.
Mamy jakieś tam wykształcenie, jednak nie jest to ani fizyka, ani matematyka, ani też biologia czy chemia.... o tych dziedzinach z punktu nauki ziemskiej mamy mniej niż mgliste pojęcie.

Obie bardzo intensywnie pracujemy w energiach i zarządzamy energiami i wiemy już doświadczalnie, że tego nie da się ująć pojęciami naszej nauki ... to jest coś, czego bardzo często nie można ująć w słowa znane a nowych pojęć nie tworzymy bo i tak mamy nadmiar słów dzielących włos na czworo.

Od czasu do czasu opisuję znanymi mi słowy, językiem metafor ... tu na blogu i czasem na Eioba.pl. ... i ludzie czytają, czasem podziwiają, częściej nie dowierzają, porównują z dziedzinami nauki... bardzo też często kpią i krytykują.... generalnie mnie nic to nie robiło do tej pory. Aż do wczoraj.

Wczoraj kończyłyśmy kolejny „maraton” ... jeszcze nie wiemy jakie energie przez nas się przemieszczały i jak będą skutkować dla naszej planety .... jednak moc tego była tak potężna, że nasze ciała ledwo dawały radę ... co chwila też przerywały sen .... to było bardzo trudne.
I tak niewygodne, że w końcu warknęłam aby wszechświat zajął się i wyszkolił choć jeszcze kilku, szczególnie z tych wątpiących „mędrców”... przypomniało mi się jak to ważne jest czy piszemy „sensai”, a może „sensei” , a może jeszcze inaczej ... jak nieistotne są dyskusje na temat „czyja głupota wyżej pofrunie” ... a istotne jest przez jakie „u” pisze się to słowo....



Jest to marnowana energia i czas na bleblanie ... zamiast współpracować ze wszechświatem ... szukać rozwiązań dla naszej planety w sektorach jeszcze nieznanych na Ziemi, to wielu młodych, sprawnych ludzi woli teoretyzować w ramach sztywnej nauki i dyskutować czy fizyka Newtona działa czy nie ... cholera, przecież gwiazdy spadną wam na głowę a wy zacietrzewieni w dyskusji nawet tego nie zauważycie.

Rolą Człowieka jest zarządzanie energiami, które mają tylko nam służyć i to doświadczalnie. A tymczasem ludziki wyżywają się w dyskutowaniu,... zostawiając babciom działanie.

Gdyby tylko pierwiastek kwadratowy z jednego procenta populacji poszedł tak, jak my ... wszedł w doświadczenie służby całości życia ... gdyby to się stało, to już zniknąłby ten cały bajzel i śmietnik z planety .... dyskusje dotyczyłyby tego jak co działa zamiast porównywać do teorii wymyślonej i opatentowanej a w życiu niewiele dającej, gdyż zmiana jest jedyną pewną w naszym świecie.


Jeśli jesteś Człowiekiem, to wiesz że liczy się kim jesteś a nie to co wiesz. Jeśli jesteś człowieczkiem... to nawet tego nie czytaj i nie popisuj się „wiedzą”, która nawet w twoim przypadku nie działa.

Bardzo dużo pracuję pro publiko bono, robię też sesje i seminaria już płatne, by pozyskać środki na realizację mojej służby .... tak, tak kochani, gadaniem nie opłacę biletów na podróż w miejsce, gdzie mam wykonać zadanie. Wykrętem, że nie mam pieniędzy nie zyskam nic a emerytura jest ubliżająco niska... więc robię co w mojej mocy by pomimo przeszkód robić, co robię. Własnym przykładem zarówno ja jaki i Hanuta pokazujemy, że można... trzeba tylko chcieć.


Do tekstu dołączam krótki filmik z przerwy w zajęciach seminaryjnych... rozmawiamy tam na stare tematy w nowy sposób... film jest z kamery w telefonie jednak posmak zajęć jest oddany dobrze.

No i nie dziwcie się, jak za kilka dni naukowcy zobaczą kolejne zjawiska i nie będą wiedzieli co o tym sądzić ... jeszcze mam naprężenia w ciele, więc kończę... zostawiam was z tematem, który mam nadzieję przemyślicie i podejmiecie we własnym życiu działanie na rzecz służby całej planety.



Sensei o wielu imionach:
Hania, Wand, Fateha,


Gerlanda, Anillach, Shee







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz