piątek, 15 maja 2015

REIKI zdominowało maj 2015

Ścieżki nad wodą, łączą wiele sawów
15.05.2015

Jeszcze nie ma połowy tego pięknego miesiąca, a ja mam za sobą tyle różnych zdarzeń, że nie bardzo wiem od czego zacząć, więc pewnie zacznę od końca ha ha ha.

Właśnie w niedzielę zakończyłam zajęcia z Iwonką ... wspaniałą kobietą i cudowną duszą.

Na takie zajęcia trafiają do mnie ludzie bardzo wartościowi, którzy przebudzili się z hipnotycznego snu i szukają własnej drogi wśród zawirowań jakie nam zafundował obecny czas. 

Tak się składa, że mnie się udało odnaleźć własny szlak i kroczę nim niezmiennie od wielu lat ... mam więc do zaoferowania wiele instrumentów, technik duchowych a także trenerskiego wsparcia dla kolejnych poszukujących.

Robię to w ramach REIKI, choć nazwa budzi wiele niezrozumienia czym ta szkoła życia jest.
Powiem tak, studiowałam pod tą nazwą wielopoziomową wiedzę o energiach czy to nazwiemy nowomodnie kwantowych, czy też ezoterycznie esencji życia, czy też starożytnie energii DUCHA. Jak zwał, tak zwał ... to tylko słowa, a energia jest wciąż ta sama i dotarcie do niej różnymi technikami się odbywa. Ja używam REIKI, bo mnie odpowiada prostota działania i wysoka jakość wyniku tego działania.

Wielu ludzi też wybiera tą dość wytworną, dającą wysoką jakość życia drogę ... przyznać jednak muszę, że wymaga ona szlifowania osobowości i efekty działań widoczne są po jakimś czasie, nie ma natychmiastowych zmian bo i życie to nie "pstryczek elektryczek".

Tak więc Iwonka jest też takim uczniem, który zdecydował się na tą szlachetną drogę i od niedzieli szlifuje mistrzostwo samej siebie przy pomocy kluczy II stopnia. 

Jestem dumna z Niej i każdego ucznia, który podjął zadanie służby całości Życia i z godnością odkrywa a następnie kroczy Reiki Do.

Administracja i użytkowanie wspólne dla gości
Innej uczennica, która odpoczywała niedawno w magicznym miejscu niedaleko mnie udzielałam II stopnia pół roku temu.
 .
Spotkanie pełne radości i ... było dużo radości ze spotkania i postępów jakich dokonała w tak niedługim czasie.
Udokumentowałam tą wizytę albumem zdjęć miejsca wręcz magicznego. Jest to agroturystyka 7 ogrodów w Łowiczu Wałeckim.
Album jest dostępny na Facebooku pod tym adresem:


Takie spotkania są niesamowicie wartościowe ... na żywo jest bardziej wyraźny kontakt a otoczenie terenów na których mieszkam syci każdą Istotę doskonałością.

Takich miejsc podarowanych nam przez morenę czołową i denną jest tu gdzie mieszkam dużo więcej, więc jeśli macie ochotę, to wystarczy wybrać ... przyjechać ... powiadomić mnie i jeśli tylko będę w tym samym czasie wolna, to bardzo chętnie spotkam się.

mostek i altanko do odpoczynku i podziwiania widoków

Można też połączyć przyjemne z pożytecznym i uzgodnić termin osobistego szkolenia i inicjacji w REIKI ... łącząc to z wypoczynkiem wakacyjnym.

Mam nadzieję, że i z Tobą się spotkam w przyjaźni i radości ... o ile tak wybierzesz.



Sensei o wielu imionach:

Hania, Wanda, Fateha,
Gerlanda, Anillach, Shee. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz